Ledig dag

Hej alla barn! Idag hade jag tänkt sova och sen plugga, så blev det inte riktigt. ^^ jag hade ställt klockan på 8 eftersom jag vid 11 skulle vara hos min kurator, ja, nu har jag sagt det offentligt också. En gång i veckan är jag där, studenten och massa annat efter skrämmer mig. Det är ju vad denna blogg ska handla om lite. Vad som händer efteråt! Just nu är jag bara glad åt det mesta! Iaf! Efter kuratorn bar det av till haninge och mötte upp lina och matilda, vi åkte och köpte stövlar åt mig, så sjukt snygga är dom! :D hade ju 700 kr från klasskassan kvar typ från kryssningen! Efter det hem till syster och äta pastasallad och glo film, sen 100% gymmet! Skönt som fan! Nu glor jag på house och tänker fortsätta med det nu (: ha det fint alla! Hörs imorn! <3 Fanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0