Jag ska måla hela världen åt min mamma

Min mamma är så värdefull. Hon förstår, avläser, hör, lyssnar, gör saker för mig och åt mig, stället upp. ALLT.  Utan min mamma skulle jag känna mig ensam helt klart Min pappa är verkligen inte på samma nivå, vilket gör min mamma desto mer värd.

anledningen till att jag skriver om mamma just idag är för att idag som många andra dagar är vi är ensamma hemma ikväll för att pappa jobbar. Jag måste säga att jag njuter av den tiden min pappa inte är hemma, jag skäms lite för att säga det men det är sant.

Vi lagar middag tillsammans och ser på nån bra film eller sjukhusprogram, alltså inget stort eller händelserikt,jag bara älskar vårat upplägg på hemmakvällar :)


jag ska måla hela världen lilla mamma



försökte lägga upp länk och youtube-box men datan i skolan tillät inte.
Jag ska till stallet nu med jenny och rida hesti :) Har suttit hela dagen i gethagen och studerat deras privatliv. ^^
sen hem till MAMI! <3


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0