Ingen studentskiva?

MATT! Bara för att ingen kan klara av att sälja lite biljetter! Om vi inte säljer typ 210 biljetter till på torsdag så är det kört! Då kommer vi inte kunna ha vår skiva på Göta källare som planerat! MATT!
Nu är det bara fritt fram till alla över 18 att köpa eftersläppsbiljetter (120kr) och de som är under 18 att komma på middagen(335kr)!

Min mobil är fortf trasig så jag kör med min gamla 810.. matt, men pappa har hittat kvittot så jag ska lämna in den inom kort! Saknar den ju! :o

Jag och Jenny planerar att jobba med gamlingar i sommar, klockrent ju! Lekledare för gamla rykniga gubbar och tanter, så länge det gäller att gå ut och gå, mata och skratta med dom så låter det ju hur mysigt som helst! Hoppas på att Jennys mammas chef är givmild så vi får jobb där ;)

I em väntar gymmet på mig och syrran, så ska jag ockå göra klart arbetet till etologin som ska vara inne imorn!

Nu sk vi typ gå på lunch, slutar nog sent idag, ska sola! 8-)


BYEBYE Fanny

Kommentarer
Postat av: Jäni

de bästa är att de typ är min mamma som bestämmer nästan om vi får jobba där !

2009-04-21 @ 12:10:51
Postat av: Anonym

ÄRE?! :D fan va underbart! Har du hunnit prata med henne?



Kolla min header, den är uppe, men hela är inte med ^^

2009-04-21 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0