Gilla gym och träningsvärk

Gymmade som sagt med syrran igår, det va så underbart! Liten aning träningsvärk idag! Jag brukar inte ha det och nu känns det lite i maggen! :D

Jag trodde aldrig jag skulle bli så passa taggad på gymmet och träna med o lyfta skrot som jag faktiskt är! och det är drygt en timme där man får göra av med sjukt mkt energi och det är så skönt! :D

Nu ska förhoppningsvis jag och jenny iväg o sola efter skolan då jag inte gjorde det igår och jag vill få lite färg till studenten! Röd klänning kommer inte direkt göra att jag ser brunare ut ^^

Nu sitter jag och skrivet ointressanta saker som vanligt på bloggen och just nu med hjälp av ett tangentbord som det står 'det luktar kiss' på ^^

nu avlutar jag
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0