Galen kryssning

Galet kul kryssning vi hade! :D 3hsam som fan!! Jag åkte ju nästan direkt iväg efter att jag kommit hem från Jonko. båten gick vid halv åtta på kvällen, delar av klassen åt och sen införskaffade alla förkrök sen så körde vi igång. ^^ vi gick och la oss vid halv åtta på morgonen och sov till typ ett, sen körde vi på lite igen, gled runt och umgicks. fy fan har aldrig haft så kul på fest på fult länge! Jag säger bara tack 3hsam! Vi kom till hamnen typ kvart över sex och jag va hemma kanske kvart i sju. Skriver på mobben nu och har inte pallat lägga upp bilder ännu från båten. Men det kmr! Föresten så är det FYRA VECKOR kvar till studenten! Usch, det är äckligt kort tid! Ångest och matthet! Nu ska jag snart sova som en jävel så nu säger jag hejdå! Pöss och kram Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0