Första skoldan efter påsk

Skolan va najs idag, helt okej liksom. Nationellt prov i Engelska, skriftligt, gick helt okej tror jag! Kändes bra! Sen lite fler lektioner, inte så hysteriskt jobbiga direkt!

Jag känner bara att det är exakt på dagen 4 veckor kvar av Berga Naturbruksgymnasium för min del! Jag är så galet livrädd, skräckslagen, undrbarad och allt man kan vara inför studenten och att skolan tar slut! Det är verkligen slut då också, inget som helst måste att man SKA gå i skolan något mer i hela sitt liv!
Det skönaste är att jag antagligen inte är ensam med denna tanke, fan alltså.. just för stunden är jhag inte så rädd, känner mgi bara glad då jag sitter och planerar Jonkos studentskiva som är imorn, jag och Sandén ska gå som tvillingbebisar! Tema B ^^ Jag är fett taggad! :D


Imorn kommer också August på besök med mor sin! :D Min fasterbebis, då ska jag få hålla det lilla knyttet i mina armar och jag ska krama honom så mkt! *ser fram emot*

Va till mormor och morfars grav idag och planterade blommor med mamma och pappa, det blev lite påskfint såhär i efterskott :) Dessutom så var det 10 år sen på dagen som mormor dog. Jag kan komma på först nu att jag saknar att ha mor- och farföräldrar.

Nu ska jag ner o chilla lite innan jag går o sover i min mjuka fina säng!

ha det fint!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0