Bio med Zac



Här har ni världens mysigaste låt :) Inspirerad av Så ska det låta igår kväll! ;) Fan fick sova imorse på typ hundra veckor, och det va SÅ JÄVLA SKÖNT :D <3
fan va underbart
förutom att jenny smsade mig.. tidigt.. ^^ men sen sov jag igen :P

Idag va chill, åkte till stallet och såg på KM Finalen GRATTIS Denise som kom tvåa i hoppningen och Karro som vann hela skiten :)

Sen åkte juag och Jenny direkt in till stan och gick på bio och såg på 17 Again, fy FAN va snygg han är! åh, vi hatar honom som små barn! Och det lät vi typ alla veta i biosalongen genom att vi typ stönade varje gång han va snygg, dvs hela tiden!

Nu sitter jag Mini och Jenny och ska snart sova och sen upp tidigt imorn och jobba! :)

Nu avslutar jag PÖSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0