Svetten lackar

Japp! Jag va och tränade häromdagen. Eller jag gick/sprang i intervaller och gjorde armövningar hemma. Känns bra. Började dock hosta som ett as så fort jag sprang, men höll ut lite ;)

Sveett blev det iaf och kändes jäkligt bra! Gått ner 3hekto vid förra vägnimgen, igår alltså. Stannat upp nu känner jag. Kör på och hoppas det släpper!!

Fick hem åhlens-katalogen för några dagar sedan, Alles syrra på framsidan och baksidan och i den, lite tufft! Syns lite överallt nu. Gör lite smygreklam ;)

Och ja det är min färgglada nagel på katalog-bilden, känner mig väldigt tjejig just nu och har tom köpt en oversize-kavaj och har stövlar o grejer! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0