IIIIH!!! IT'S HAPPENING!

Shit!
 
Jag sitter och läser om en tjej som åkte med en kompis till australien och va där och reste runt och det är helt otroligt att jag kommer att vara där! Och det är typ snart?! AAAH! Helt jävla sjukt!
 
Och hör här, vi har även idag bokat boende för en ganska så bra peng under första 8 dagarna i sydney.
 
 
Finns massor av saker att hitta på, ett urva (och detta är bara en bråkdel egentligen);
 
- Sydney med operahuset, Bond ibeach osv.
- Surfing, typ vartsom under hela vägen!?
- Olika mysiga städer som Byron Bay, Brisbane osv.
- Fraser Island, får tydligen absolut under inga omständigheter missas! :)
- Cairns med Stora barriärrevet, DYKA!
- Cape Tribulation, där man bor mitt i djungeln tydligen och ser massor av djur och svettas mycket ;)
- Massor av paradis-stränder och öar som bara finns där och som man verkligen KAN se och stanna hur länge man vill (nästan)
 
Helt otroligt
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag dööööööööööööööööööööööör!!!!! Är så sinnessjukt jävla taggad!!!!!!!

2012-09-11 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0