Dinnertime

Just käkat och ska till jobbet strax, jag vet, jag börjar klockan 20 och slutar 23 ^^ skönt ändå att ha hela dagen ledig och sedan göra något vettigt, om man du räknar jobba på Jensen som vettigt, hehe

Nåväl, lagade asgod middag som det kommer bli flera gånger! Tonfisk med lite fiskbiljong, lätt creme fraiche, dill och persilja (sån där fryst), lite pressad lime och slutligen lite salt, peppar och paprikakrydda - superenkelt och supergott!

Serverades med sallad (räknar aldrig kalorierna i salladen, speciellt inte när det är typ bara gurka, tomat och isberg), en tunn, hård skiva 'rund bucklig' med philadelphia-ost med gräslök, SMASK!

Brukar inte ha majs i salladen, inte så nyttigt har jag hört men nu ville jag ha lite utfyllnad ;)

Looking good..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0