'Vill du ha någon sallad till maten?' - nejtack jag ska köra sen!

Drömmer konstiga drömmar på en gång när jag jobbat på jensen, stressiga och jättekonstiga drömmar. Är ändå inte så stressad på jobbet. Mest stressad över att komma därifrån och får ibland lite halvpanik när det är så sjuukt många timmar kvar tills man slutar. Som att man är instängd. Usch..

Jag jobbar 11.30-22 idag, sedan inte tillbaka förrän måndag nästa vecka, alltså inte ens imorn (: känns inte ens jobbigt att jobba extra på resursteamet, bara pga att jag inte hinner träffa Alle så mycket!


Har typ avslutat min bantning, ganska nöjd med hur kroppen ser ut nu, ska väga mig imorn igen men har ätit lite mer som vanligt nu några dagar, går över succesivt tillbaka till vanligheten ^^ tänker köra på nu som vanligt och sedan kanske köra resten sen om jag känner att det behövs :)

Ska ha en liten brunch imorn! Antingen ensam eller med Jenny som kanske kommer över! :) myspys! Nybakta scones och allt det där. Awesome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0