Sjukt fylld av välbehag!

Wuunderfull!

Kroppsarbetat tillräckligt idag, mockade och fixade allt klart i stallet på typ två timmar (är en del att göra ändå) prova-på ridning för två ungar. Den ena ville trava/tölta hela tiden (den jag hängde med) så det blev till att sätta av i en fin trav där i någon halvtimme. Off to lunch och sedan spurta iväg till okq8- macken hyra släp, vet hur man sätter på en löstagbar dragkrok på wolkswagen nu iaf inte så lätt som man kan tro. Köra släp för första ggn sedan berga, när man körde släp med traktor på en åker,på vääärldens slingrigaste väg (Hedda va ju tvungen o låta mig köra för jag skulle öva -.-). Vi kom fram till slut iaf och köpte hö, staplade en knappt 60 balar för att sedan köra hem till stallet och stapla om inomhus ^^ sveeett. Nu ska man liksom vara lite fräsch inför middag ute med Alle ikväll också. Jaja, folk får ta mig som jag är!

Ska doppa frukt i smält choklad ikväll och se film med mystända ljus! Lööööv!

Först vänta på Alle på Jensen för en innan-maten-cider. Smarre! Blir nog texas longhorn sen, mer smarr!

Puss
Jag älskar mitt jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0