Kärlek på en pinne

Usch. Just nu är det lite småjobbigt. Stressad över att australien närmar sig för att jag lämnar Alle hemma, samtidigt som jag knappt kan bärga mig att komma iväg!

Läst lite på nätet om folk som rest månader utan pojk- flickvän. Hur allt funkat osv. Det mesta hade stärkt förhållandet! Medans andra gått åt helvete. Jävligt individuellt det där. En tjej som skrev 'att sakna varandra var något mysigt, och gå och längta är bra' 'tänk när man får se sin älskling igen', ska tänka på det, att sakna inte är något som bara är superjobbigt utan något som är lite mysigt sådär!


Vissa dagar känner man att allt bara kommer att gå så bra så! Andra dagar, som idag och de senaste dagarna så känner man bara att krypa ner i sängen med sin pöjk och gömma sig för omvärlden är det enda och slutgiltiga rätta. Bara ligga där och andas in varandras dofter och lagra dom överallt i hela kroppen, bara pussas tio tusen pussar och vara sådär nördigt kära och säga gulliga och fåniga saker till varandra.

Det är tur att jag vet att jag älskar dig annars hade jag varit livrädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0