2 events - 2nd

Sen var det den där barnlekningen i tisdags. Plats - Andys lekland i Sickla. Såg ut ungefär såhär:


Ni hade inte en aning om vad som väntade, aight? ;)


Nu känner jag bara att jag redan glömt ngt redan INNAN vi åkt till thai, jag vet att jag har ett pass som är giltigt, helt nytt visakort (det gamla blev trasigt), jag är förkyld nu ist för då, jag har så mkt pengar jag räknat med att ha sparat, jag har olika val av bikini. Det sistnämnda känns mkt viktigt! :o Jaja, det kommer väl efteråt som vanligt antar jag. Huvudsaken är att jag har mig själv, Alexander och våra pass. Sen kanske också biljetterna, men dom har han så jag är lugn med den saken. ^^

I lördags var vi iväg och såg showen med Henrik Fexeus, en kille som mkt och gärna pratar om din hjärna. (höhö) Näe, men i 'I ditt huvud' heter föreställningen och den var fatiskt riktigt rolig och intressant, jag som kom dit helt utan förväntningar tyckte nog att den var bättre än Alex sm läst en massa av hans böcker osv. Han (Fexeus) sa att inget var förberett men det undrar man ju, man fick fundera lite hur fan han fick ihop vissa saker! Samtidigt som vissa var lite lättare att genomskåda! Kul var det iallafall!

Sitter nu och installerar om alla mina Sims 2 spel med expansioner då våra dator kommit igång igen och fungerar, vilket är 8 st. Har nu kommit halvvägs. Har varit sugen på sims ett tag nu, så jag tar alltså tillvara på min lediga dag. Springpass imorn, ledig ons, tors jobbar till halv 1 fredag, stänger lördag. Sen ledig till den 16e. Måtte det finnas extrapass!


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0