Hemma hos Linnea...

... och hennes häst.
 
Galoppade Melwin i skogen idag, hittade till samma ställe där jag brukade rida Fargo! :) Så idag har vi, hör och häpna, ridit över en motorväg (på en bro), över en järnväg (också bro) och inga större komplikationer,. ^^ Det som verkade minst hotfullt, att gå igenom ett gäng med hus och ett stall med lite hagar osv. var det som gjorde störst intryck på kusen. Tog säkert en 15-20 minuter att ta sig igenom en sträcka på 300m med folk runtomkring som stod och inspekterade vem av oss som skulle vinna kampen. Ett steg fram 20 bakåt in i något läskigt, fram som vanligt till EXAKT samma ställe som innan och samma sak igen. Tills dess att vi kommit över någon sorts psykisk gräns och vi fortsatte rakt fram. Han är inte ens rädd, han är bara: 'Testing, testing. Pilot in correct position?'
 
Men att kasta sig hit eller dit som en annan matrix kommer inte att fungera som skrämselteknik på mig, darling, it wont!
 
Linnea bad om en efterbild på mina snyggt friserade öron, sååå här är en, bättre än ingen. Kanske kommer en annan så småningom;
Inga sjyssta toffsar som sticker ut längst ner på örona längre ;) Hade ärligt talat inte tänkt på dom innan Linnea kommenterade ^^
 
Över till Hågelby typ där Linnea har sin kuse, Only Jackie. Galoppör som hon låtit muskla av sig med vila och nu börjar arbeta med. 3 år sött litet sto. Tappar tänder gör hon också! Fy. såg ut att göra så jävla ont när vi vickade på en som va lös..!
 
Lite pics, såklart;
 
Ganska snygg för en treåring va? (:
 
Lite miss på skärpan där, men är lite ringrostig ;)
 
Såhär kan man trava bommar...!
 
...eller såhär (:
 
'Det brukar gå väldigt fort och sen ligga ner i svängarna' - Tjena mittbena!
 
 
 
Imorn blir det party party här hemma för mamma och pappa far till Norrköping för att fira Majkens 2 års-dag lite tidigare på beställning av mig så jag kan dra hit lite folk för grillning osv. osv.! :D Sen är det ju också MIN FÖDELSEDAG imorn! Hade födelsedagsmiddag igår för familjen också, fick presentkort på MQ från syrran, väl behövt och helt perfekt present :D Kanske blir det frukost på sängen imornbitti .. (a) hehe
 
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0