a little help from my friends

Tänkte uppdatera lite om hästfan. Det finns lite bilder från lördagens pass på banan på facebook, han va superduktig och blev rikligt svettig ;) Hon red mycket för att han ska ta stöd på yttertygeln, för han tar inte mycket stöd alls. Därför han blir lite utåtställd stundtals för att han 'följer' ytter.
 
 
 
En duktig men inte helt eftergiven hest (:
 
Han orkar inte riktigt i övergångarna och när man byter varv alltid. Fortfarande något som vi övar på!
 
Lite bilder från igår :
Lite protester blir det, men då blir man bara än gladare när det går bra sen ;)
 
 
Han testade mig med men blev sen fin trots allt (:
 
Galoppen är fortfarande sjukt jobbig, speciellt höger varv. Så imorn blir det galoppintervaller på ängen så det knakar om det! hihi Om någon har en fin kamera att fota sjyssta bilder med får man gärna hänga på ;)
 
Kanske blir en och annan luftballongtur imorn om vädret tillåter, som det ser ut nu ska det regna hela eftermiddag/kväll så det verkar inte som att det blir något.
 
Sen har jag också kommit på att jag FYLLER ÅR på lördag ! Tänka sig, 22 bast! Ska ha lite födelsedagsmiddag på torsdag för familjen sen får dom åka och fira Majkens 2års-dag så jag kan ha lite party här hemma! Min första hemmafest ever, spännande! ;)
 
Har ett nytt jobb på g också kanske, kan berätta mer om det sen när jag vet lite mer hur det blir. Ska dit och provjobba på tisdag. Det är ett stall som tar emot utvecklingsstörda och personer som behöver lite extra stöd med saker och ting, dom behöver någon som framförallt tar hand om hästarna och några hundar som dom också har där! :) Dock inte så mycket timmar, men får jag lika mycket som på Jensen eller mer och lönen inte blir mindre så är det mycket lockande! Som sagt, ska dit på tisdag och se hur det är och känna på lite !
 
Kommer lite bilder från semestern också så småningom! (:
 
Fanny

Kommentarer
Postat av: Jonko

MEN, vad är det för hemsk STOLSITS????????? hahaha

2012-08-27 @ 12:30:37
URL: http://hoppryttarinnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0