*andas in djupt* .. aaaaaaaaaah..!

Springtime! Det känns verkligen nu. Rakt ner i tåna. Sitter på terassen mitt i solen och har precis ätit frulle, det bär snart av till stallet. Och gissa hur jag tar mig dit...?! MED BIL hur trodde ni?! :D och det som är bäst av allt spåklart är att jag får köra den själv!

Åkte till linnea igår och mös lite, körde för första gången på motirväg ensam, helt otroligt! Dock känns det faktiskt inte som att jag gjort något annat! Att jag sedan parkerade över två parleringsplatser och dessutom glömde p-skiva när jag parlade i skogås är ju en helt annan sak! Dessutom kö på ica så jag blev ju lite nervös för vad som sku sitta i framrutan ^^

Stallet, köpa trädgårdsbajs med mamma, middag ikväll med mina föräldrar och Alle på Jimmys steakhouse. Mami och papi bjuder eftersom 'gossen fyllt år!' Som mamma hade sagt det :P dom gillar honom, det känns bra. Inga stela släktträffar väntar framöver! ^^ Alex måste bara vänja sig med kladdiga barn .. ;)

Uppsala imorn, blir inget över valborg för mig, jobbar 1a och 2a maj. Eller vilken dag är valborg egentligen? Jag kompenserar med att åka till den mest vilda staden den här högtiden och skaka rumpa lite med Jossan o Läni!


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

valborg är sista april ;) på måndag, då jag fyller år :D

2012-04-28 @ 12:25:42
URL: http://sofiamagdalenalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0