love got no limits ...

... and im happy for that

tack för att jag får tycka om dig så mycket som jag gör och att du tycker om mig lika mycket tillbaka. Tack för att all tid med dig är för lite - oavsett hur mycket tid det gäller, tack för att du ser mig för den jag är och gillar det du ser, tack för att du ställer upp för mig, tack för att jag kan lita på dig och framför allt - att du litar på mig, tack för att det är svårt att säga hejdå till dig och att sista kramen och kyssen alltid är för kort, tack för att jag alltid är trygg med dig, tack för att jag får övningsköra med din bil, tack för att du blir svartsjuk på mig ibland och tack för att jag är svartsjuk på dig ibland, tack att du alltid är lika fin och rar, tack för att du - oavsett vad - älskar mig, bara mig och ingen annan

för jag älskar dig med.





och det gör jag inte för att du körde mig till stallet idag..


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0