how about some nyktert fyllesex? :o

Helgen har spenderats delvis på jobbet, stängde fredag var hemma klockan 03.00. Gick upp i vad som kändes som ottan trots att klockan var halv 9, 9. Satte mig i bilen och sov lite i, åt MAX-burgare till frukost och kom till slut fram till Norrköping där Majken hade fullt sjå att underhålla sin käre mor, far och morfar medan August låg och sov. Vi hängde lite, fikade och sen skulle August vakna så det blev mitt uppdrag, han hade ju pratat om FasterFanny (som jag faktiskt tror att han tror att jag heter på riktigt, alltså FasterFanny o inte bara är faster Fanny). Pojken var som vanligt sitt vanliga charmiga jag och visade genast upp sina bästa sidor.







Helgen var super verkligen! Dessutom fick dom hallen omtapetserad, sjukt snyggt och fräckt blev det! Röd tapet med typ blå våglar och guldblomsgrejs? Svårt o förklara men blev snyggt ändå!


Imorn ser ut såhär:
cykla som uppvärmning och sedan lite av det jag just nu kallar det styrketräning, sedan in till stan och shoppa liteee, bara lite.. sen middag med min fina och otroligt välartade pojkvän och sedan se kärlekshistoria-film i form av fjärde filmen ur twilight-grejen. Mycket fler röda rosor eller rosa moln eller hur man nu vil uttrycka sig blir det också sedan när vi ska hem o ha hemmamysfika! (: Nästan lite överdos på kärlek och mys så tisdag passar jag på att åka till tandläkaren och spendera 1700kr på en bakom-tänderna-tråd som man får efter tandställning men min gick väck då jag trillade av Cosmos in i ett hinder en fin måndagskväll i december några år sedan ^^ gosh, jag tyckte om den ponnyn! (på allvar)


Fina lilla ponny, hoppas du har det bra!

Sjukt ridsugen, har en medryttarhäst på g och kan knappt vänta till ridningen på lördag! Missade ju den nu i lördags, jag måste verkligen rida mer. Få ordning på mitt mig och allt om mig själv..! :o


Sitter och ser The Holiday, perfekt avslut på min helg, amerikansk romantisk komedi som man vet hur den slutar (oberoende om man sett filmen innan eller inte ^^)



längtar efter dig


aah puss hej
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0