fy 17 va bra jag mår

Sitter och dricker frappe med chokladglass. Jag är halvledig idag så jag börjar först sju. Ikväll ska vi ut och imorn är det beachparty. Jag har fan koll på allt just nu, fan va skön känslan är.

Till och med jobbet med Tommy går bra, iallafall igår och dagarna innan. Det har varit ganska så busy nu denna vecka. lite otippat eftersom det varit dött i typ två veckor. Cypriotiska maffian vars boss är Tommys sons gudfar kommer och äter stup i kvarten så man måste vara på hugget och duktig på o hälla finvin ^^ hehe

Funderar seriöst på att kolla med Sfinxbar om dom vill ha någon som jobbar nästa sommar. Bara för att kolla liksom, man vet ju aldrig. Som det känns nu vill jag absolut komma tillbaka på något vis nästa sommar, jobba eller semester vet inte. Men man vill att det ska vara som nu, om det inte är det blir man kanske besviken.?


Imorn som sagt är det beachparty med Andreas och Martin och vissa tillhörande. Sofias kompisar kommer också imron så det blir fan skoj o träffa dom! :D



Jag vill skriva om allt som händer här men man vet inte hur man ska få fram det rätt. Och man har inte tid att sitta och skriva jämt. Men det är ju sjukt roligt o läsa efteråt.

Förresten kommer Linda tillbaka på måndag! Hon har fått jobb på ett av tsokkos hotell i pernera! Hon ska alltså stanna här när vi åker hem och jobba här hela vintern, hur galet är inte det?


avrundar nu så får vi se när jag skriver nästa gång ^^

haha jag tittar upp så kommer goldie in på yiamas bärandes på en tallrik mat till ägaren här XD haha halvt chockad tjej ^^ (ingen vet vem goldie är men det gör jag så det blir kul för mig o läsa detta sen) mahah

bye bye,
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0