thank you for the warmth from above

ja, nuu funkar våran värme i duschen igen! Och här tackar vi inga högre makter här inte, utan den Peo som pillade på pannan och fixade så vi fick värme i våran dusch-moj ovanför våra huvuden! Har precis kommit ur en halvlång dusch och är nu nyinsmord med lotion och fräschare än aldrig förr!
Det är ju inte så att vi gått runt en vecka och varit ofräscha och illaluktande, vi har 'duschat' med varmvatten i hinkar xD haha, kokat upp vatten o skit. Sen har jag snyltat lite av palsens varmvatten och duschar! :D

Nu måste jag säga 'Fanie tipsar'. För här kommer ett tips från Fanie! ^^ Lotionen från Dove, Beauty Body lotion, go fresh. Med smakerna av gurka och grönt te. Den luktar asnice och ganska länge, och ger liksom en kylande känsla i huden, hur nice som helst. Man känner sig verkligen FRÄSCH! :D


inte min bild


och från idag då, jag och Matilda hade en nice dag idag! Trots att det blåste AASmkt! 'Glad blåsdag Nasse', liksom! Matilda hatade dock att åka hiss, vilket alltid gått bra förut, men helt plötsligt så satt hon där i vagnen och bara storgrinade o 'MAMMAAAAAA!!!' och så kände man sig lite otillräcklig men jag dög såklart för stunden! ^^ Och vi åkte hissen och även en till! Vi missade såklart 742an så vi fick gå till stallet från Farsta Strand, men vem klagar över lite motion? ;) Vi kikade på Mac o Dell som stog inne o dom va lite läskiga, men till slut gav hon Mac liite havre ur handen! Men inte klappa! ^^ 'Inge fava, Pelilla' (Matildas sätt att säga sitt namn ^^) Gick ut till hagarna också men de va inte riktigt lika spännande, roligare o gå omkring ^^

Picknickade i kafeterian lite halvt tillsammans med Jocke som trodde Matilda va en han XD men men, hon hade varit söt som en pojke också ;D


'Jiida, hästeen' Hon tyckte de va mer spännande med Jossan som red än maten ;P


men sen blev det överbliven chockladmousse från tårtan hos syrran igår, då blev det andra bullar! Vindruvor i, yummie!


Gamla Ågesta är snart bara 'gamla Ågesta'

Lekte lite och så hemma hos mig, och sen kom Lina och hämtade henne :)


Väntar nu på hemlagade hamburgare, typ MUMS, och sen kommer bror min med Angelina och barnet! Och jag gör tårta till bror och Angelina, eftersom de båda har fyllt år och jag inte träffat dom sedan dess :) Resultatet kommer i bildform later! :)



ha de fejnt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0