kudden saknar mig

Jag ha sovit bajs dom senaste dagarna, vaknat o inte kunnat somna om, somnat om o sedan vaknat omvartannat. Igår natt sov jag dock bra, men i typ 2h, efter Denise skiva som va nice! :D Kom väl hem typ halv 4 och gick upp 6 ^^ Va bara lite förvirrad när jag vaknade imorse, skulle stänga av larmet på mobilen men kunde inte klara det! Jag tröck o tröck och fattade inte varför det inte funkade!

Kom upp till slut iaf och åkte till jobbet, ögonlocken va tyngst i världen och jag höll på o somna så fort jag satte mig ner ^^ MEN, en sak! Jag såg
FELIX HERNGREN och HENRIK SKYFFERT (som även tittade lite tråkigt på mig ;D)på kungsbron när jag satt o vänta på våran lastbil som skulle komma med grejerna! aaascoolt! Dom va typ flera stycken människor som säkert också va roliga, men kände bara igen dom två! :) Kanske skulle på tune? För dom hoppade in i en niceig buss. DET gjrode mig lite mer vaken ;D lite kändisspotting! XD Kanske ska spana in 'Dom kallar oss roliga' sen ikväll, inte sett de förut.
jag slutade tidigt, vid 2, åkte hem somnade nästan på tåget hem såklart och cyklade i ilfart hem och damp ner i soffan och somnade XD


SHIT va man blir fövirrad av att sova på konstiga tider o grejer! Hörde när mamma kom hem och hälsade, somnade snabbt om och vaknade igen och trodde att de va nästa dag.
'Vart fan är mamma? Säkert redan åkt till jobbet.. Vad är klockan..? undra hur många ggr filmen gått om.. (såg på Shrek 3)'

Helt fucked up, mamma va i trädgården såklart och det hade bara gått ca 2h ^^ Satte mig i soffan och somnade om igen XD


HAHA, en sak när mamma och jag va ute o powerwalkade i måndags! Helt underbart kul!

*vi går förbi ett berg där det står två ungar o spanar ner på dom som går förbi (säket superhemliga agenter)*
Ena ungen rapporterar:
- Det är en vuxen.. och en gammal!

HAHAHA JAG DOG AV ROLIGHET! Jag kunde inte klara mig från o garva! Mamma fick bli en gammal och jag hade helt plötsligt gått och blivit vuxen (när hände detta!?) Allra roligast va att dom kallade mamma gammal XD OBS! Mamma skrattade lite också. lite :D


(tänkte lägga in en bild här från igår, men tror jag att de ska funka eller!? Klart jag gör men det funkar inte.. matt)


Fanny

Kommentarer
Postat av: Annelie Andersson

Tips: http://www.mylivesignature.com/



Kolla där, jag tror du fattar. :)



Kram!

2010-05-06 @ 13:28:53
URL: http://antiann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0