skräckis 8|

Jag och Jenny såg just klart Halloween.. jag ångrar mig lite.. såklart. Men Jenny har kommit över skräckfilms-läskigheten säger hon :o Så jag är ensam ledsen inatt dårå..! :o Meeen, man måste klara det nån gång! Flmen va ju ganska bra, men liite överdriven med massa dödande, man visste ju lite att han skulle döda alla han såg typ, så ja.. men ändå. Spännande! Och hans fejs med masken va typ det äckligaste ever!


Teori idag på ridningen idag, drygt då jag va taggad på o rida och missar nu hoppningen som blir nästa vecka ist för om två veckor. :( jaja, blir mys iaf med August o firande o så! :D

Jag o Mini gick föresten idag från farsta centrum till stallet i det WUNDERFULLA vädret! :D :)




Skönaste bilden på Jonkans sköna mamma som renorverar Jonkos rum! XD


Fanny


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA .

2010-03-14 @ 11:52:16
URL: http://hoppryttarinnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0