hur går det med brännan?

du, jag är bruun! :D eller, iaf på magen o armarna o ryggen! XD Mina ben VÄGRAR bli bruna! :oo ledsen blir jag men benen glada för dom gillar inte o va kräftor tydligen ;( Men jag jobbar på det och det går framåt!

Sitter med Sanna nu på internetplejset, jag är ledig idag och vi ska ut och keka middag snart, min mat hemma är slut så vi ska handla imorn! ^^



Jag måste verkligen fota meer, men det finns lite bilder på facebook, inte i mina album, men i en annan tjejs, Roxanna Fridström. Spana in där om ni kan se dom ;D


Annars så solar jag och badar o har det nice! Va i Kapparis i söndags och det var tänkt att jag skulle skulle öva på o hälla vin och lite så, det hade gått bra om det inte vore så att det bara kom två bord under hela kvällen xD haha varav ett bord var det en ensam man ^^
Och det verkar som att jag inte ska få ta matbeställningar förrän i slutet på säsongen?! Jättekonstigt, jag vill ju kunna liksom! Men Jessica sa bara 'det spelar itne så stor roll vad du gör utan hur du gör det' typ så.. men jag vill ändå kunna ^^ det ordnar sig nog, och tiden utvisar hur det ordnar sig! ;)


nu är jag hungrig och har en tom mage, så nu ska jag ätaa!

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0