8 - 1 - 3 = 4

Först drog Sanna hem till Sverige ett tag efter att jag kommit, med ganska bra själ. Och igår drog Micaela, Sofie och Caroline. ^^ Utan att säga nånting till Tommy, dom dök bara inte upp och så va dom borta och Micaela och Sofie har fått jobb i Agia Napa och Caroline åker hem. Jag kan ju säga att det va lite mkt o göra igår.. ^^ haha vi hade omkring 50 bord igår, (vi har haft som mest hittils typ 37). Han hade kallat in en tjej från deras andra restaurang så vi va 'bara' två mindre än vi skulle. Men eftersom jag inte tar beställningar så blev det ändå lite körigt XD tog dock mina första drickbeställningar igår! *stolt tjej*

nu bor Sandra ensam i sin lägenhet och jag tror hon tkr väl det är ganska nice ändå. Men vi har alla blandade känslor över att dom stack, men dom trivdes ju inte och talade om det ganska ofta så stämningen blir ju bättre om man inte behöver höra bara negativa saker hela tiden! :)


Ska käka lunch med tjejorna som är kvar nu strax och ha det lite nice, sen eventuellt köpa 'aladdinbyxor' fast dom är typ som shorts, nåväl. det kmr väl nån bild kanske om de blir ngra brallor ;)


Det blir Napa på tisdag när Sofias pals har kommit! Och så har jag en känsla av att när man vart på Grabbarns Grus så kommer alla få.. LIGGAA:



mahahahhahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0