mojeCypern

jaaao, I'm back again! :D lite uppdatering.

jag har vart skitdålig på att sola.. jag har typ BLEKNAT, det gick typ en vecka och jag solade ingenting, men nu har jag iaf solat lite i helgen, så jag behöver inte ha dåligt samvete XD

vad har hänt denna vecka dåe, ganska mkt såklart, men man minns inte allt XD jag borde logga in oftare och uppdatera, kul o läsa själv sen ju ^^ nåväl.

vi va i Nicosia, där jag shoppade jeansshorts, klänning, linnen o grejs! Någon dag senare åkte vi till Paralimni och shoppade, jag hittade en bikini! :D jag är glad som tusingen över den och nu kan jag sola obehindrat ;)

Vi va en dag ut här i Protaras, den natten va fan galen, med 'flickvänner' hit och dit och galna greker och en rumän som räddade oss undan en efterhängsen svensk ^^ Framåt morgonen letade vi oss ner till stranden och tog ett morgondopp, klockan va väl kanske sex halv sju, fan va klockrent de va XD


'Hoppa då för helvete', 'kolla jag simmar med bara händerna' ... osv. ^^

Sen har det varit Napa, där vi hängde i en viss Hampus föräldrars hus utanför Napa. Där fanns pool, schysst inredning och en bred säng. (maha)

Sofia: Fannyy.. vågar jag komma in?
Jag: jaa, *hon öppnar dörren* oj, vi har likadana kallingar!

Sen ringde vi George som plikttroget kom och hämtade oss i taxin och vi åkte hem i sällskap med 5 galna grekiska småpojkar (dom va 17 ^^) som tyckte det va kul att jag hette Fanny (funny) och pillade i Sofias nyslingade blonda hår och kallade mig för 'pretty eyes'. Tur att han släppte oss en bit hemifrån så dom inte såg vart vi bodde ^^

Vi har ju fått två nya tjejer hit nu också! Linda och Marie (alltså finns det nu två Marie). Dom kom fredag kväll och hittills känns det som att dom schyssta kisar! :D Blir mkt nu o lära upp dom om allting, tur att deras första dag var lugn, igår hade vi endast 18 bord ^^ VM-final ju, och så va det söndag som brukar vara lugna ^^. Spanien vann! För den som missat det XD Hade velat se matchen, men fick se slutet eftersom vi slutade redan vid elva, så vi fick se slutet. Och de va ju då allt hände ^^
Känns lite sådär att Tommy valt Marie, som är ny, att ta beställningar när jag jobbat mkt längre, och Linda att vara i baren (som inte innebär så mkt jobb men ändå kul o lära sig o kunna). När man själv får städa bord och grejs.. nåväl. Det är ju Tommy som bestämmer och ingen kan göra så mkt åt det.

Nu tror jag att jag ska gå och lägga upp bilder på fejan sen blir det heroes och sen ut o käka med Sofia!! :D


PÖSS
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0