ledig som fan och ingen jul mer

jo, såklart man va ledig idag! ;) jävligt nice då jag kände av en viss trötthet efter att ha somnat sent och vaknat tidigt ett ex antal dagar i rad! ^^

Vaknade vid 8 av att kattjävlarna bråkade sönder utanför mitt rum! Vilka svin dom kan vara mot varandra alltså! Försökte sära på dom på olika vis men inget resultat, sen rumlar dom båda ner för källartrappen och fortsätter där nere (såg rätt coolt ut) örnade efter och min instinkt sa åt mig att fräsa XD (jag är verkligen en riktig tiger) Såklart att det funkade! Greppade den ena i nackskinnet och skickade iväg den andre upp för trappan. Hår tussar i halva huset nu!
Somnade iaf om sen och drömde heelt fucked up! Vaknade igen när klockan ringde vid 9, råkade somna om efter det igen och vaknade vid typ halv tolv (!)



Åkte och red senare på kvällen ist för Jossan, fett nice! BD Red Parma och hon va fin! Hon va fett på och ja.. det passade mig! ;) och hon blev riktigt fin!


nu är julen slut på riktigt......... *grinar floder* jag har inte ens MÄRKT att det varit jul! Det bara dök upp en massa glitter och paket och nu är allt borta?! Våran gran luktade knappt inte ens gran!!!! Men jag älskade att gå nära och suga i mig lite (a)

men nu är detta ett minne blott, endast ynka barr som strax städas bort


nåväl, verkar som jag är ledig imorn med. Så nu sitter jag och glor på kejsarens nya stil - chillar järnet!


Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0