party yestrday!

Påskfirande hos Maud o Gunnar va nice actually! :) Angelina va fin när hon skulle dit btw! :D MAHAHAHA


Jävligt flotta glajjor måste jag säga! En present från nån gammelfarfar eller va det va!


Jag va iaf porrig med mitt påsk-tema ;D


Kvällen hos Joss igår började fett nice, med förande hemma hos henne o lite mojs o så, alltid bra början på kvällen hos Joss ;D Men sen när vi skulle börja åka till stan till Ace som planerat så gick det iof också rätt bra.. men när vi kom dit så märkte vi efter bara en kort stund att det inte alls va som vi förväntat oss! ^^ Musiken sög o de va massa skumma människor? (Skummare än oss dårå) såå.. vi åkte hem ganska så snabbt ^^ Vilket iof va ganska skönt, då jag va sjukt trött! Men jag va ändå hemma typ.. halv 3!


Måste bara säga hur mkt jag njuter av hur våren bara kommer och kommer! :D Helt fantastiskt, åt lunch ute på terassen i t-shirt och mjukisar och det va bara såå mysigt! :) kärlek på det


Kanske blir till att åka till Taffsnäs i veckan! Med Jenny och Frida! Vore sjukt roligt! Desto mer roligt och mysigt nu när våren är som mest på G! :D


Fanny


Kommentarer
Postat av: jäääni

Kanske följer även lelle karla med :D

2010-04-05 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0