Jobbdag

Idag har det vart en riktig jobbdag, jag har jobbat och svettats hela dagen. Burit, o släpat o släpat o burit. Saker har strulat och fixat sig och saker har vart krångligt men jag har rett ut de ;D Jag klagar inte, för jag får äntligen lite jobbtider! Ska försöka dra ut på tiden lite imorn XD haha näe, men hoppas de blir mer jobb sen! :)

Jag och Jenny shoppade lite granna! Jag lite inför Jossans student, och hittade en klänning och smycken! :D Faktiskt nöjd äver klänningen, dock är den svart, så jag måste komma på nå fina färger o grejer man kan ha till så man inte ser begravning ut utan man ser somrig ut ändå :) Tips!? Nice va den, jag brukar inte direkt köpa klänningar XD Detta är typ den tredje i hela mitt liv ^^ Jenny hittade bl.a. en basketjacka som verkade fett cool :D


Jobb imorn med! Fick en lönespec. nyss som sa att jag fått pengar som jag redan trodde att jag fått :D Det gör mig glad!


Nu ska jag duscha en liten kallduschpannan krånglar och blandaren i den är moje går värmen o kylan upp o ner lite som den vill! XD myyysigt!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0