-.-

börjar tröttna lagom mycket på att gå hemma nu.. man vill jobba, jobbar man får man mer pengar, får man mer pengar kan man ha mer kul. Mer kul gör en glad. XD

mamma sa igår
'Du mobbar dina fiskar!'
- Det gör jag inte alls!

Så åkte jag iväg och handlade nya växter o shit så nu är det fint o fräscht o nytt där igen! Fesken kan nu igen känna kärleken från mig sprudla! ^^


Imorse gick jag ensam iväg och powerwalkade, gick längs sjön vilket var mycket gemytligt (och för den som inte kan vuxenord - trevligt, mysigt). Träffade några gubbor o gummor ute med sina små taxar och till slut hamnade jag vid en 'klippstrand' som jag och mina pals ska utnyttja i sommar! :D Mamma sa efter min beskrivning att det är 'hund-udden', nördigt att den t.o.m har ett namn, men förhoppningsvis är inte alla där 24/7 som dom är vid mörtviksbadet! ^^ Gick iaf i typ 50 minuter, trodde det skulle bli 60 men kollade på klockan först när jag kom hem och såg att jag va 10 min fel, jajja! Jag gjorde magträning och armhävningar.


ganska så nice (imiterar den organge-klädda killen i 'Sällskapsresan'

Lagade god middag också dessutom; teriyaki-marinerd kyckling med bladspenat, vitlök, soltorkade tomater, svartpeppar, matlagningsgrädde och sedan i rörd i fullkorns färskpasta! Känns som jag är great, det blev fan gott! :D Dessutom superenkelt!


Jag har kommit på att jag ska ha ett eget företag av något slag, men vet inte vad ^^ jag vet ju verkligen ingenting, vet inte ens vad jag brinner för. Känner mig som en looser som inte ens har en vilja i livet XD Man borde ju kanske vara rätt så egnagerad i ämnet om man ska starta upp ett eget företag, det är ju ganska så smart! Annars pallar man ju fan inte ^^

Vem är jag liksom, vad borde jag ha för företag? Det kan nog bara framtiden utvisa! XD


Fanny

Kommentarer
Postat av: Annelie

Stand up! Du har ju skööönaste humorn. :) Japp, ditt företag ska bli ngt med stand up. Mmmm. Min stortå säger så. :)

2010-04-20 @ 16:25:23
URL: http://antiann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0