S-c-a-r-y

Inte okej att jag sitter här och kollar på 'Barn med sjätte sinne'.. Jag kommer inte att klara av min nattssömn ikväll! USCH, men det iof inte riktigt vad man ska tro. Vissa saker är lite småtöntiga andra ger mig typ hjärtklappning!

Ungen drömmer om ett ställe dom ska till dagen efter (dom blev ditbjudna av programmet till dagen efter, okänt för dom). Hon ritar upp vad hon drömt. Dom kommer dit - Samma hus.

Ja, men vet inte riktigt om det är fiction eller om det är sant, men ja, det är typ spännande, både positivt och negativt..! Fasen..



Jag vaknade upp imorse och när jag skulle säga god morgon till min käre far som gick upp så lät jag inte riktigt som jag förväntade mig.. ^^ Jag är fett hes! Märkte lite igår efter krogen, trodde det va för man inte direkt pratar tyst när man är ute, så tänkte inte mer på det. Nåväl. Låter förjävligt. Kanske förkylningen.

Gick upp vid åtta imorse för jag skulle till GLENN! :D <3 Helt underbart! Jonkan får skicka lite bilder sen (då hamnar dom här sen), jag fotade lite med hennes kamera. Åh, jag känner bara.. glädje från den ponnyn! Sjukt fin häst! Love him! Synd att vi inte fick mer tid tillsammans än vi fick! Men ändå, sjukt kul den tiden! :D

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0