Fix o trix

Jag har fixat lite, har inte riktigt förstått grejen med o ha olika kategorier i en blogg. Men har kommit på att det kanske kan underlätta för den som kanske läser att hitta det den vill läsa om ;)

Jag har tre kategorier,

Mångt om månget - Mycker information om många saker. Diverse händelser och tankar kring saker och ting. En ganska vardaglig kategori men som även kan bli lite lätt spännande och humoristisk ;) Beroende på vad man själv finner amusing!

Fysträning - Jag tränar.. lite mindre än halvhjärtat satt igång med träning för mig själv. Jag och min syster tränade två ggr i veckan på gym förut, men gymkortet gick ut och vi har inte haft (eller jag har inte) pengar att skaffa ett nytt. Jag har ett program som jag ska försöka följa, och hoppas att pressen ökar lite i och med att offentliggöra den via bloggen. ;) 

Agera fotograf - Jag har ett intresse för foto. Som växer sig större. Det kan bli lite långtråkigt med hästbilder (då de oftast blir offer för min kameralins) och andra kanske uttröttande bilder, så länge man inte gillar dem. Jag är inget foto-ess, men det är kanske inte huvudsaken. :)


Igår kom Matilda, min syster och Anders (sambo) hem från långtbortistan. Pappa ville testa o grilla entrecote och passade på att bjuda hem dom. Vilket var mkt positivt! FIck höra av syrran att Matilda under semesterdagarna tagit sina allra första steg utan stöd från ngt håll! :D Flera steg tog hon! Även nu stajlade hon för oss och stapplade några steg för oss! Stor tjej!

Maten va god, bra gjort. Och kvällen va nice. Anders o Lina åkte precis hem och tog fåglarna som vi passat åt dom med sig. (: (Jenny dom va roligare när du inte va med och stog i mitt rum, dom tycker du är scary)

Jag och Matidla lekte lite med stenarna. Eller.. jag lekte, Matilda åt dom..
 


Dagens botten - Måste nog bli då jag upptäckte att när jag anlände till årstaberg med tväran så fick jag veta att jag skulle få vänta i ca 25 minuter på tåget mog VH.. Hade ingen bok med mig.. (jag som precis fått tag på trean i pocket) hade inte heller 'Marley och jag' eller hörlurar med mig heller..

Dagens toppen - Helt klart att få träffa syrran o co! Få se Matilda ta sina stapplande steg :)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0