Bloood, svÄtt o tÅrar!

Ja, nu har jag faktiskt gjort nästan allt för idag.

Träningen avklarade jag nu precis, ser på en skön film på kanal 9 som underhöll mig samtidigt.

Ok, träningen. Min kropp brukar vara ganska bra ¨på att hålla sig i form utan någon vidare ansträngning, men nu när jag.. *host* blir äldre, måste man ju börja tänka. Man vill ju se snygg ut vid 50 också liksom ;) Jag kör inget vidare stenhårt program, iaf inte nu i början.

jag upprepar från föregående inlägg, min fot är inte hel och jag vill att den ska vara så jag väntar med den träningen tills vidare. Jag håller igång ändå.
ca 30 min träning.
12x3 situps
- först helt traditionella 12x1. 12x2 Halvvägs upp stannar jag och vrider mig åt båda hållen. En gång åt varje håll, upprepar 12 ggr. Går ner, gör sedan samma sak igen.

12x3 Armhävningar -Helt traditionella upp fort och ner långsamt

Sedan strechade jag. Baksida lår, höft, vad, magen (sida och mitt på), nacke, skuldror. Ja, det mesta på kroppen. Jag tror att styrkan inte är det viktgaste för själva formen, utan hur.. utstrechad den är. XD Tolka hur du vill.




För att inte dryga och lägga in ett till inlägg bara för att skriva om dagens flera händelser så skriver jag nu.

Jag tog tag i mitt sölande efter förra inlägget, och började plocka i mitt rum.. insåg att min garderob såg ut som skit och satte igång med att vika om alla kläder i den. Sorterade ut dom som va fula och äckliga så dom kunde dra. En kasse tog jag bort. Bytte vatten på fesken. Spelade faktiskt lite Sims 2 sen. Efter det kom pappa och sa att han kunde behöva ilte hjälp med o måla hus. Så det gjorde jag. Nu sitter jag här, med magen full av Tahi-mat (som jag övningskörde o hämtade) och Ben&Jerrys, och händerna fulla av vit paint. Ser fortf på den där filmen som när jag tränade, Hope Springs. Med Colin Firth, Mark Darcy-killen. Ganska bra faktiskt, lite komisk.

Dagens toppen och botten blir nog bara tråk då det itne hänt så mkt av intresse ;)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0