Hemma fint

Hej alla barn nu blir det barnprogram! Eller ett blogginlägg..

Jag har lite halvdåliga nyheter. Jag fick inte jobbet nere i Göteborg. På ett sätt sög det, stallet va liksom bra, hagarna va enorma och sjuukt fina! Hästarna va minst lika fina, trygga och välmående. Jobbar palsen trivdes man med och ja. Det var bra liksom. Överenskommelse med en rätt så viktig person där nere gick tyvärr inte så bra. Eller det gick väl, men jag fick några dåliga vibbar, jag ska inte säga för mkt, alla är vi inte perfekta på alla vis! :) Men jag kom att tänka på hur mycket jag skulle sakna t.ex. Ågesta, DUSCHEN hemma, vännerna. Inte för att jag inte trodde att jag inte skulle göra det (många inte) men ändå, det blir mer påtagligt när man är där liksom. Men ja, Göteborg är for now ett avslutat kapitel!


Jag har dock varje söndag-jobb på Ågesta, det känns ju iallafall bra! Jobbar med Mini bl.a. :D Perfekt! Med start nu på söndag. Fyra timmars jobb i veckan ska man väl klara av? ^^ haha
Kära Ågesta liksom! Red första ggn för terminen igår, red ponny. Biztro! Jag som inte ens trodde att han skulle börja gå ännu, men det va tydligen redan så tidigt som i April som han opererades! Sjukt va tiden går fort när man har roligt! Men mys är det iaf! Lite småkär i den lille ponnyn, han är trots allt en liten del av Tufsen! Ridläraren verkar bra också, Maria direkt från Hippologen-ridlärarutbildning! Inga dåliga vibbar där! :)

*tänkte lägga in en bild här men min dator tillåter inte*


Jag ser iallafall fram emot min kommande tid här i Sthlm trots mitt nederlag i Götet och min oförutsedda tid här framöver!

Fanny

Kommentarer
Postat av: Denice

Synd att det inte fungerade. Men destu gladare blir jag att jag faktiskt KAN träffa dig när vi båda har tid. Hoppas allt är bra annars vännen. Miss u.

2009-08-11 @ 16:13:21
URL: http://denicesvensson.blogg.se/
Postat av: Mini

Nej jag är glad att du stannar i stockholm, speciellt nu när jag vet att du och jag kommer dela många söndagar ihop, :)

2009-08-11 @ 19:34:50
URL: http://mariaframgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0