hur svårt kan det vara?

Jag är sedan en tid tillbaka sjuukt sugen på att tatuera mig..!! det är så sjukt sexigt så jag skulle antagligen få orgasm varje gång jag såg mig i spegeln om jag bara kunde göra den! :o

MEN

det är ju det där, jag vet VAD jag vill ha (en textsnutt) och jag vet VART den ska vara (på sidan under bhn) men frågan är ... hur, typsnitt på text, strl, vad ska det stå, flera eller en rad? Det är ju så snyggt allting! Jag vill nog ha den på högra sidan, dvs samma sida som mitt ärr, jag tror man kan tatuera på ärr, men det är ju bara en liten strimma ärr av mitt 'hajbett' ;), så den lär inte vara så mycket i vägen. Sen funderar jag på om man ska skriva texten som om man skrivit med blyerts, liksom lite fade-ad, om ni hänger med på min svengelska ^^

men det är en hel djungel.. kanske någon vänlig själ kan säga vad dom tycker, bara för att jag vill höra andras åsikter! (:


(bilderna har jag snott från google)

exempel (OBS! textsnitten och själva texten är inte vad jag tänkt mig, nu riktar jag mest uppmärksamheten på vart tatueringen sitter och storlekar):

liten smal text längs sidan


Denna är väl egentligen den som syns i mitt huvud när jag tänker mig hur det ska se ut, men tänk om det går o göra snyggare? :o ^^


typ samma som ovan, men två rader


stor text längs sidan


denna blev en liten instickare, sjukt snygg va den! Bara lite liten och oskyldig.. (:


längre text, också sjukt snyggt.....

Jag vore SÅ tacksam om någon kunde höra av sig och säga vad dom tkr (: jag vet att några av mina vänner läser löite då och då iaf! hihi


Sitter och ser på supersize vs. superskinny och idag har mamma köpt träningsskor och träningsstrumpor för pengar som hon var skyldig mig. Dom var verkligen inga hightech skor men dom va på rea (499:-, från 1100) och jag hade ett fyra år gammalt par gympaskor som jag gått med i stallet att springa i, så det kändes som en rätt bra investering ändå ^^

Sitter nu hungrig o väntar på att middagen ska bli klar, ungslax med klyftpotatis, m. ugnsbakade morötter och palsternacka! ooooh YUMMIE!


Fanny

Kommentarer
Postat av: sofia

tycker helt klart att du ska ha en som går vågrätt :D Men lite osäker på en eller flera rader.. tror nästan flera.. så den inte blir för lång. Men det beror ju också på vad det ska stå :D

Puss

2011-12-03 @ 11:57:22
URL: http://sofiamagdalenalarsson.blogg.se/
Postat av: sandypants

den du ville ha från början! håller med sofia :) men beror ju helt på vad det ska stå... nice att du skriver i bloggen regelbundet, kanske ja skulle få för mig o kika in oftare ;P

2011-12-11 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0