Happy New Year everyone

Ja, nu är jul och nyår över. Är det fel av mig att fortfarande säga att man vill ha mer jul? Tiden går för fucking fort..! Hade det inte varit så att vi idag BETALAT IN TILL VING FÖR THAILAND(!!!) och att vi ska till dalarna och bo i Josefines stuga med alla vänner hade jag velat lägga mig under täcket och sova lite extra! ^^

Men thai är nu betalat och jag är sjukt taggad! :D Mina kläder jag beställde från HM måste komma snart så jag har ngt att ha på mig ;) att det är nästan 1,5 månad kvar spelar ingen roll, give me my new bikini!! ^^
 Jag tog igår min andra twinrix-spruta så nu är jag mer än redo att åka, måste bara ta min bajssjukavaccin så är jag mer än redo att åka! :D


Dagen spenderades på fotografiska med mamma och Alexander! (: Främsta anledningen var väl egentligen att vi skulle se på Nick Brandts utställning med afrikanska djur men vi gick genom hela museet och det var faktiskt roligt! Kände mig lite vuxen faktiskt ^^ Inhandlade en affisch på geoparder/leoparder. Sjukt fina bilder, dock är den lite liten men det får man leva med! Kanske går att hitta någon annanstans :) Lunch efter det, och vi kan ju säga att Alex får välja lunchställe nästa gång ;) kräsen pöjk..




Nyår firades hemma hos Jossan med Linnea, Anne och Klas. Trerätters-knytis, helt otrolig och kärleksfylld faktiskt! Någon form av lek var ett måste (man måste ju hålla Edenborgs-andan uppe) så jag fixade till en lite tipsrunda i Jossans enorma (läs pyttelilla) lägenhet. Det bar därefter av in till den stora staden närmare bestämt söder där Linda på jobbet bor och hade lite partyparty! x-antal timmar senare låg vi alla som tillsammans började kvällen på varandra i Jossans säng ;)

some pics from new years eve:


Heta potatisar! Kan det förstås att vi lagade trerätters i detta pyttekök, 3-4 pers där inne samtidigt med papperstalltikar med räkor och avocado ståendes överallt? ^^


Mig med Linnea, glade vinnaren av tipsrunda


bra tuta








Detta är det närmaste jag kom en tolvslags-kyss ^^

Alex jobbade nyår så vi fick fira på olika håll. Dock tar vi igen det på lördag hemma hos Jossan! :D


Nu ska jag se 'våra pinsamma kroppar' och smälta min mat!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0