2 events - 1st

Först hände dalarna. Det såg ut ungefär såhär:



Mina kära vänner har tillsammans en stuga i dalarna dit vi for fort som ögat för att umgås, mysa, frysa och allmänt hänga under en helg i januari. Ingen mottagning på mobilen - tumme upp! (dock gjorde detta att jag inte använde mobilen vilket ledde till att jag glömde mitt p-piller - dagens ilandsproblem. Dock var detta inget som inte gick att åtgärda dagen efter) Fina väner - tumme upp! Snö och kyla - tumme upp! Brasa  - tumme upp! Sovsällskap - tumme upp! Vinna på monopol - tumme upp!

Bilder från dalarna finns på faceb (:


Sen var det barnlekning med Matilda, men det går av någon anledning inte att lägga upp två filmklipp i samma inlägg, så det blir ett till om ett par minuter ^^



to be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0