kom krypande

Fick ju höra nu också att Majken, 10 månader, har börjat krypa! :D Har inte sett henne in action men mamma visade med ganska mycket inlevelse precis hur det såg ut, alla har ju olika sett att ta sig fram och även hon, det såg ju inte sådär ut att hon kröp som man tänker sig krypa utan benen hit och dit helt olika.

Så tänkte jag på Matilda hur hon kröp när hon va liten, hon typ hoppade fram med benen framför sig på ett helsjukt sett! Jag har en film på henne när hon hoppar runt så, satte igång min gamla kära Ericsson 810i och hittade tyvärr inte den filmen men tusen andra kul filmer, bl.a. från Berga och Ågesta och massa när jag och Jenny flummar runt som vi gjorde på den tiden. Lövlie!


Denna film låg uppe på min youtube som iof också va ganska kul, när jag ändå pratar om roliga videor på barn



kul ^^


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0