Kära rara mosterbarn

Fick ett videoklipp igår av min käre syster.

Klippet får tala för sig själv:

Lilla rara ElinPelin kan nu officiellt säga 'Motte Nanny' på kommando, bra trix o kunna ^^


Första dagen på jobbet idag, 11.00-15.00, kort pass kändes som jävligt långt pass.. man ska ju inte gärna klaga men jag ska inte heller ljuga när jag tvekade i en hundradels sekund när jag fick frågan av en gäst idag 'Är det kul att jobba här?'. Svarade sedan 'Men självklart! *stort smile*'. Alltså, det ÄR kul, men jag vet inte om jag fått det på hjärnan att jag tröttnat som fan just nu eller om det är för jag precis är tillbaka efter ledighet. Inte heller kan jag räkna huvudräkning. TEST TILL DIG DIN STACKARE SOM LÄSER; vad blir flankstek + extra råstekt potatis. = 49 + 10. *Fanny börjar plocka fram miniräknaren men kommer på halvvägs att den kanske hon inte behöver*

Stänger imorn, jobbar sedan hela midsommarhelgen. Nästa midsommar ska jag fan vara ledig! Helvetti! Vem som helst (nästan ^^) är inbjuden att sällskapa mig efter jobbet tors-fre = ensam hemma för Mami o Papi är och firar med våra vänner.


Har märkt att jag sitter alldeles för mkt vid datan den senaste tiden = totalt inte okej! Det blir så när man ändå kollar medryttarhästar, nya jobb ellet nått så kollar man allt annat samtidigt. Vilket gör att det tar längre tid, man fastnar vid något och sen är det kört! Får lägga av med det.


nu måste katterna få mat innan som förtvinar ;)
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0