i want it all

JOOO kära barn har det varit här nu sedan i måndags! Mamma är barnvakt åt Elin typ hela veckan och så har Matilda hängt med någon dag också, så lugn och ro på sina lediga dagar har man ju inte haft det iaf ! ^^ men kul har vi!

Kom hem helt asvarm efter att ha gått från tåget i tusen gradig värme, såg att barnen och mamma va vid växthuset och badade i barnpoolen! Jag hoppade i bikinin, letade upp blomsprutan och smög ut, smög mig fram bakom bilen och hoppade fram och sprutade på Matilda med blomsprutan och hade därmed startat ett krig! Som jag tror att jag förlorade för hon höll i vattenslangen med 'duschinställning' och det va inte direkt varmt vatten som kom ur den slangen XD

pass på för här kommer många bilder på barn ^^


ärkesprutan


minisprutan, Elin har inte lika kul som vi just där ^^






Sigges favourite place to be


Idag, onsdag, gick jag, mamma och Elin ner till stranden och bada och mata ankor, sjukt majsigt och faktiskt inte så kallt i vattnet som jag trodde!





Blidde för kallt för o gå ^^




*mata ankan*


sötnöten

Har varit och tittat på Jossans nya lägenhet i huddinge! Fin, lite sliten men blir säkert super när hon fixat till den! Ska hjälpa henne med allt som hör till i helgen (: Sitter nu hemma i fotöljen o myser med lite mysik, ska upp rätt bra i tid imorn och träffa Lina från jobbet o åka o bada o sola i kärrtorp! Hur mysigt som helst! :D Sen ska Mami, Papi och jag ut o käka på kvällen, länge sen vi gjorde nånting tillsammans! Jag kan ju inte heller följa med till Gotland när dom ska dit nästa vecka så bäst o ta vara på tiden :p Får se hur det blir o sova ensam typ hela nästa vecka :s längtar ju inte direkt.. får se om någon kan sova med mig ^^ Nästa vecka är min tur att ha Elin några dagar! Måndag blir det nog Skansen för det ska typ regna alla andra dagar jag har henne ^^, förhoppningsvis då så följer Alexander med dit också (:


Känner att jag står still just nu, vill allt; ha egen lägenhet, rida mer, åka utomlands, åka utomlands o jobba, starta eget företag (kanske mer framåt i tiden), plugga nånting. Måste bena ut och starta om vissa saker, bara jag som kan ändra nånting liksom.. känner mig lite sådär.. uppgiven ^^ det är sommar och varmt och skönt, jag har mina vänner, familj, Alexander. Kan jag inte bara få njuta av det utan att längta nån annanstans. Känner mig egoistisk när jag känner såhär, vet ju inte ens vad jag vill. Känner mig liten men samtidigt så stor och vuxen. känns som att inget av detta egentligen makes any sense ^^

ge mig en målarrock och jag fyller hela din värld med de vackraste av färger
- in your dreams, whatever they be, dream a little dream of me -

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0