Destination Norrköping

Befinner mig just nu i Norrköping hos min käre bror och hans family! Barnen älskar mig såklart förutom Majken när jag ska klä på henne kläder, eller passa henne när ingen annan är i rummet ^^ August ville iaf visa upp sitt dagis för mig och det va ju bra!

Dom ska ju flytta härifrån lägenheten typ ut på landet (om inte redan Norrköping i sig är landet ^^ ) och ska tydligen ha kossor preciiis utanför huset! Vi ska dit o titta sen hur det ser ut (:


Jag känner mig sugen på o se skräckis.. men jag borde inte för så sooover man ingenting :( Såg ju första avsnittet av The Walking Dead och är nu sugen på o se resten ^^


nu ska vi gå och göra nå kul!
hejhej

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0