baby, baby - if I kiss you like this?

Idag fick jag mamma att följa med på stan. Det är inte så enkelt som man kan tro alltid, när mamma har sommarlov är det trädgården som går före det mesta! Men idag regnade det, hon har redan sommarbakat, hade bara badrummet att städa och så ville hon också köpa ett nytt duschdrapperi ^^ Vi sprang in på hm en snabbis och jag hittade ett par tajta 3/4 jeansshorts, som jag velat ha i hundra år men inte funnits i min strl, som nu fanns på rea t.o.m! 8) nöjd! Vi vandra de sen vidare mot Gamla Stan och lunchade där och jag köpte några armband (a) mysigt va det och solen kikade fram så vi köpte glass på vägen hem som vi sen fikade upp hemma (:


Jag vet iallafall en som tycker att det är ganska så nice att min fotölj inte är belamrad av tusen kläder! Vaknade och såg att en hårig, fyrbent pajsare låg och snusade där så nöjd, så nöjd. Släppte lite extra hår också eftersom den var nydammsugen..


världens sämsta kvalité på bilden men man ser ju iaf vad det är ^^

Köpte mig också en liten jordglob som står på min snygga byrå, som jag kan pricka på så jag vet vart jag befunnit mig tidigare i livet ;) En röd prick för varje land. När jag är klar så kmr hela globen naturligtvis att vara fylld med röda små prickar! (:


ännu en ofokuserad bild (:


Och hur ska jag säga det nästkommande.. vet inte om det går att förklara i ord eller text, vi gör så istället att vi lägger in en sjysst bild, kärleksfull fras och tänker på en fin låt som spelas på väldigt, väldigt höd volym



If you were a seed, well I'd be a pod.
If you were the floor, I'd wanna be the rug
And if you were a kiss, I know I'd be a hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0