jaaaa jo men visst

visst blir det så att jag stannar här i sverigelandet. Jag känner mig sådär fint kluven man kan bli när man ser två vedträn tvingas dela sig med hjälp av en yxa och falla ner på varsin sida om huggkubben... om ni nu vet hur det känns!

Jag tänker såhär, det har liksom inte blivit av att jag satt mig ner och ringt mina kontakter på cypern, andra saker som blivit prioriterade. Jag behöver få ordning på min ekonomi, 50% jobbet jag har nu är min första fasta inkomst egentligen, där jag vet varje månad hur mycket jag får i lön. Jag vill ta mitt körkort, fick ju ett uppehåll där under sommaren och nu vill jag bara komma igång och ta det där förbaskade plastkortet en gång för alla! Så det inte skjuts upp igen. Sen är det ju så att jag fått chansen att få krypa ihop mig i en mjuk och trygg famn, ett erbjudande som kommer från en ung herre vid namn Alexander. Vad ska jag säga? Jag har gått och blivit mjukis och .. nu säger jag det - kär.(!) För första ggn någonsin. Hur konstigt känns inte det? Jag måste också nämna att jag hade inte velat att det stoppade mig från att göra det jag vill - åka utomlands och jobba. Och hade det varit enda anledningen hade jag nog inte stannat, men nu är det andra saker också som stödjer nej-sägandet.


Så nu vet vi det och ja, jag känner inte att det är kört om jag inte åker i sommar! :) Det finns hopp för mig i framtiden ;) Jag vågar säga att jag ser fram emot en sommar i Sverige!


Förra fredagen va jag och Matilda och badade i torvalla simhall, kul hade vi och sen åkte vi hem till mig och åt korv. ^^


Sötnöten (:



kan bara inte hjälpa det liksom ;)


Den här veckan och nästa tänkte jag bara tänka på mig själv, alla mina fina vänner och min kropp (ungefär som vanligt då ;) ). Alex jobbar 24/7 nu typ hur länge som helst. Jag ska göra en 2veckors planering för träning och nyttigheter för mig själv! Känner mig taggad efter att jag ätit alldeles för mkt thai-mat till lunch med Joss och ikväll planeras pizza hemma ^^ haha



PUSS&KRAM
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0