hur ska jag säga det?

Går ju inte o säga rätt tror jag.. mer än att 9de november tar vi vårt pick o pack o sticker hem tillbaka till blöta och kalla Sverige. Matt..

skriver om nå kul nu ist! ^^


Vi läste liten del av första kapitlet ur dykarboken idag! Första kapitlet är 60 sidor och vi ska läsa minst tre fram tills första nov. Hur det nu ska gå när vi alltid ska 'ut på bara en drink' och det visar sig bli 2, 4, 5 drinkar! XD och till slut är man påväg hem med en burgare och solen går upp och värmer ens avkylda dansben. Fakking shitt! Nåväl, det är bara att gilla läget och göra det bästa av situationen, tar med sig dykarboken till stranden eller poolbaren dit man nu känner för o gå och ligga o glassa och göra nyttigheter på samma gång! :D

Igår va kul.. ^^ Sandi, jag och Linda besätmde oss att efter pluggandet gå till Sfinx (som vanligt) för en drink. Slutade med en 4-5 drinkar och sedan såklart Boogies XD som för övrigt inte var så fullt på folk så det var nästan mest jag och Linda som kutade omkring på dansgolvet.. XD Kul va det iallafall och umgänget va nice.. (a) haha


Tänker såhär gör jag.. eftersom jag tänker och känner att detta är något av det nyttigaste och roligaste jag gjort, så varför lämnar jag det för att tänka att jag kanske aldrig mer kmr tillbaka? Dum tjej, 'Hej jag är en dum tjej och du kan kalla mig Blondie om du vill trots att jag har mörkt hår'. Självklart får man se vad som händer om ett par månader men vafan, 'de ä bare å åk!'



det är rått nice här nere som Linda skulle sagt det
Fanny (jag vet det är pussy på engelska)

'come hitta fitta'

Kommentarer
Postat av: sandy panties

coma hita fita hahahaha

2010-11-28 @ 14:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0