When tomorrow comes

Imorn is the day! :D Hade lite knytis här igår och Jonko, Mini och Jenny va här och grillade och hade det mysigt o mojade o så! och OJ va gott det blev! :D Sen såg vi film och najsade oss och sen såg lite slutet på eurovision, jag hejade på Spanien som va asnice XD vi såg typ bara två sista numrena så dom andra sög tyckte vi som va på snabbgenomgången ^^ dock vann inte Spanien som ni redan vet och det blev Tyskland ist.. som va rätt o-ok? Dock bättre när man hörde hela låten i slutet, men hon tjejen va ju helt moje? bara jag som tyckte hon verkade typ drogad och/eller aspackad? ^^

Nåväl..!

Red finaste Vera igår! Åh, hon är så underbar! :) Det var
verkligen inte bästa ggn, jag slappnade inte riktigt av, antagligen för jag var så inne i att hon inte skulle hetsa upp sig vilket hon redan gjort XD haha, så det blev lite kamp till och från men sen på slutet när Jossan tjatade lite så blev hon fin och god som en pannkaka, Vera är verkligen finaste :) och Britta såklart med, men det vet ju alla redan! :D



Håller på och packar inför imorn såklaart! Och jag måste försöka hålla mig under 20kg.. vilket inte kmr vara så lätt eftersom man vill klara sig i 3-5 månader utan o vara klädlös! Det är lite svårt o veta vad man ska ha med sig och hur mkt! Hur mkt och vad man kan typ köpa där och så, så man slipper konka och betala övervikt, men jag behöver iallafall inga långkallingar och dunjackor ^^

På flygplatsen ska jag bli upphämtad av antingen de jag ska jobba för eller ett engelskt par, dom kommer stå är som i en riktig film med en skylt med mitt namn på! :D Älskart! Kommer känna mig som hittad!


Ska försöka hitta en väska jag kan packa i nu bara, kan ju vara smart.. (:



hat' bra så hörs vi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0