terrängträning

Åååh! :D Britta är så skoj och så duktig :D Hon va aspigg och villig att hoppa, när vi inte skulle hoppa bort från alla andra haha ^^ Det kommer bli vårat största problem om vi tar oss upp till terrängen i km! Men jag kommer bara bang, bang, bang så springer vi! :D

Bilderna är lite moje för jag har bara paint i den här datan! Samtliga bilder är fotade av Johanna Bengtson (www.hoppryttarinnan.se) :)



framridning




nerhoppet, söt taktik ^^


Hon mojade sig lite när vi skulle ifrån alla andra ^^ lite coolt ser det ut XD


Hängde med Joss, Anne o några av grabbsen igårkväll också, meningen va att jag skulle följa med ut, men jag va alldeles för trött och ont i huvet o allt va det va. Fy, kan jag bara få bli frisk? Det gick iaf bra o rida, om man ser ur sjuksynpunkt :P Fick rida Britta på förmiddagen också :)

Ska chilla denna dag.. hoppades på sol för o bli av med min bränna jag fick igår XD får ta det en annan dag!


hej svejs,


Kommentarer
Postat av: wils

Fina ni är :D åh vad sugen jag blev på att rida på terrängen nu.. fy! När är KM? :)

2010-05-16 @ 12:33:47
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: johanna

hon e ju så himmla fin lilla britta!

2010-05-17 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0