stensjuk

fy, dettar suger. Efter ridningen igår bara föll allt. Jag mådde skit när jag kom hem och sen ännu mer skit på kvällen..! XD Feber som kändes skithög, ont i huvet, ont i hela kroppen, halsen, illamående. Ja, allt det där! Sov illa inatt också ^^ Jobbade inte imorse, vilket va smart av mig, jag hade inte kunnat göra mkt.. sorry att jag svek er i stallet! ^^ Såg på Snövit imorse, och nu ser jag på Disneychannel igen, Pochahontas 2 ^^ har inte sett den :o ofta hennes kille dog? :p Svärdet i stenen sen, haha, orkar knappt röra mig från soffan till toan, tumme upp för o va sjuk!



Har inte kunnat leka nånting med August nu när dom varit här, och inte med nån annan heller! De va kalas hos syster igår, eftersom hon fyllt år! Grillat fick dom och jag låg hemma i soffan! ;D

Mycket självömkan när man är sjuk, men det är ok! ;)


Anmälde mig till km igår och kom med på Britta! :D:D Underbara hästen! Terrängträning på lördag, km 29e då hopp o dressyr och 5 Juni tror jag de va terrängen! :) Hoppas egentligen inte på så mkt toppresultat, jag tycker bara det är kul! :D


Från förra kmet med Britta :)
Fotograf: Johanna Bengtsson, hoppryttarinnan.se


hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0