sschoppin'

Idag har jag jobbat först, och sedan drog jag mig in till stan och mötte upp mamma, Jenny och Karla för vi skulle hitta minst två par svarta långbyxor och ett par svarta skor! Vilket vi hittade, och mer därtill! Hittade bikiniunderdel, linnen, t-shirt, hårinpackning, trosor och.. vet inte om det va nå mer! ^^ men blir till att färga ögonbryna imorn, köpa EN HEMLIS och kanske bh och lite sånt! OCH OCH OCH köpa en dator som blir en av mina 20-årspresenter! Så jag kan hålla kontakt med alla hemma superenkelt och great! En minidator 'bara' men det passar mig bra, speciellt nu när man ska bära och ha den med i packningen o så :) Skulle inhandla den idag egentligen men den sista blev såld PRECIIS innan vi kom dit! XD typiskt! Men nu har vi en undanplockad bara åt mig! :)

Har nu e bokad biljett förresten och jag kommer att åka från Arlanda 17.30 Måndag 31 Maj. Alltså nu på måndag. Galet! Känns inte så mkt att jag ska åka, men jag lär ju märka ^^


Nu ska jag hoppa in i duschen, ska upp o jobba klockan sju imorn XD



hejs,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0