Släpp ut kossorna det är vår!

Jag bara njuter stjärtmkt av detta väder och denna värld när den visar sig ur detta perspektiv!

Va idag på Berga med syster, mamma kom också dit med sin klass och vi skulle såklart se på kosläppet som var idag! Det va skiiitmkt folk, vilket det inte va när jag va där för typ 2 år sen. Så man såg inte så jättebra och kossorna va lite snåla på att visa upp sig tkr jag! Men glada va dom, och jag blev glad av att se dom glada! :D

Matilda:
- Titta kossa! Mohme glak!

Hon tyckte att jag skulle bli glad om vi tittade på kossorna! sötnöten :)




älskar fan kossor, dom är nice! :D


Vi åt världens godaste lunch, vilket var kycklingcurry-wraps, hemma hos Lina och solade och spelade kort som bara jag o syrran kan! ;D Jag har lyckats bränna mig nu, vilket faktiskt gör mig lite glad då jag önskar få bort ränderna från bh-banden xD det är fan det värsta! ^^ Jag är på god väg!

Vi kom på att vi ville äta glass och vi bestämde oss för att bjuda in mormor i det hela! Vi åkte hem till mig och köpte även glass till Henrik och Richard som jobbar lite som gnuer på köket här hemma. (Jag ska btw jobba imorn, fortf inte riktigt frisk men ska ju bara va hemma och sätta upp lite gipsskivor ^^ Jag kan ju för tusan gå på kosläpp!) Åt Magnum Gold, den kan jag faktiskt rekommendera, för den va god!


Vi lekte lite ute i gräset sen, Matilda hittade bl.a. en blomspruta. Hon satt med den i knäet, försökte komma på hur man gjorde, så vände hon sprutet mot sig sj och sitt ansikte, jag såg det hända i förväg och tänkte inte förstöra det roliga genom att avbryta. Så trycker hon helt rätt och sprutar rakt i fejset! Jag och mamma ser allt och dör inombords i garv och väntar på hennes reaktion, så börjar hon garva och vi med såklart! XD Allt resulterade i att Matilda blev dyngsur och fick åka hem i min svampbobtröja! :D






Gillade denna bild (:

Fler bilder finns såklart på min bilddagbok, enkulfesk - 17 Maj! (:


p.s. Jag måste börja på Annelies header också, men jag har ingen inspiration, jag vill ju att den ska bli bra! Det kommer en! Ska kirra lite inspiration till en åt min blogg också! ^^ Tids nog!

Kommentarer
Postat av: Annelie Andersson

Men du... Häng inte upp dig på det nu! :) Det kommer! :)



Kram på dig!

2010-05-18 @ 08:29:54
URL: http://antiann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0