sick

Vaknade upp imorse och va aaaasförkyld! märkte igår att de va på g men nu är det allvar ^^ vaknade tusen ggr inatt och drömde massa jobbigt o bara helt rörigt i huvet! feeey!

Får se om jag ska rida sen, pappa kör mig och Mini, beroende på vem jag har så rider jag ^^ Ska ändå dit och anmäla mig till km terräng och terrängträningarna! :) Känns mycket omväxlande o välja Britta (not) men hon är så kuul! XD och väljer nog Pirat o Armani också, har bara ridit Pirat en gång, men det blir nog bra ändå! ;D



vad gillar man likheten på motivet jag gjorde tårtan av och resultatet?
Asmkt gillar man de! :D
god va den! :D


Nu ska jag moja lite och sen åka till stallet!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0